Τα Angry Birds στην φανέλα
Πακέτο με την διάθεση των φίλων της ομάδας παρουσιάστηκε νέος χορηγός στο μανίκι της φανέλας της ομάδας μας. Οι προσεκτικοί ίσως παρατηρήσατε την νέα διαφήμιση στον αγώνα με την Μάντσεστερ
Γιουνάιτεντ.
Η Έβερτον δείχνει την νέα εποχή που μπαίνει αποκτώντας έναν νέο πασίγνωστο χορηγό. Η νέα χορηγία αφορά την διαφήμιση από το δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι
Angry Birds, το οποίο αναμένεται να φέρει στην αγγλική ομάδα
περισσότερα από 80 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, μιας και τα νούμερα
του παιχνιδιού εντυπωσιάζουν.Μια νέα πολυετή συμφωνία, της οποίας παραμένουν άγνωστες οι οικονομικές
λεπτομέρειες. Ο εκτελεστικός διευθυντής της Έβερτον, Ρόμπερτ Ελστόουν είπε.«Είμαστε ενθουσιασμένοι που το Rovio Entertainment έχει γίνει ο πρώτος συνεργάτης της Έβερτον για το μανίκι της φανέλας. Τα
Angry Birds είναι μία από τις καλύτερες εφαρμογές παιχνιδιών όλων των
εποχών και εχουν επίσης μια αξιοσημείωτη ιστορία επιτυχίας όσον αφορά
τον τρόπο με τον οποίο το εμπορικό σήμα έχει περάσει από τυχερό
παιχνίδι για να γίνει μέρος της λαϊκής κουλτούρας. Όλοι εδώ είναι ενθουσιασμένοι που μπορούμε να συνεργαστούμε με μια τόσο δημιουργική, δυναμική και φιλόδοξη μάρκα. “».Να σημειωθεί ότι, εκτός από την Εβερτον, τα Angry Birds, έχει
επίσης καινοτόμες διεθνείς συνεργασίες με NASA, NBA, McDonalds,Sony
και Lego.
Γιουνάιτεντ.
Η Έβερτον δείχνει την νέα εποχή που μπαίνει αποκτώντας έναν νέο πασίγνωστο χορηγό. Η νέα χορηγία αφορά την διαφήμιση από το δημοφιλές βιντεοπαιχνίδι
Angry Birds, το οποίο αναμένεται να φέρει στην αγγλική ομάδα
περισσότερα από 80 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες, μιας και τα νούμερα
του παιχνιδιού εντυπωσιάζουν.Μια νέα πολυετή συμφωνία, της οποίας παραμένουν άγνωστες οι οικονομικές
λεπτομέρειες. Ο εκτελεστικός διευθυντής της Έβερτον, Ρόμπερτ Ελστόουν είπε.«Είμαστε ενθουσιασμένοι που το Rovio Entertainment έχει γίνει ο πρώτος συνεργάτης της Έβερτον για το μανίκι της φανέλας. Τα
Angry Birds είναι μία από τις καλύτερες εφαρμογές παιχνιδιών όλων των
εποχών και εχουν επίσης μια αξιοσημείωτη ιστορία επιτυχίας όσον αφορά
τον τρόπο με τον οποίο το εμπορικό σήμα έχει περάσει από τυχερό
παιχνίδι για να γίνει μέρος της λαϊκής κουλτούρας. Όλοι εδώ είναι ενθουσιασμένοι που μπορούμε να συνεργαστούμε με μια τόσο δημιουργική, δυναμική και φιλόδοξη μάρκα. “».Να σημειωθεί ότι, εκτός από την Εβερτον, τα Angry Birds, έχει
επίσης καινοτόμες διεθνείς συνεργασίες με NASA, NBA, McDonalds,Sony
και Lego.