ΠΟΥ ΤΑ ΒΡΙΣΚΕΙΣ ΡΕ ΣΥ FRIEDKIN ΤΑ ΛΕΦΤΑ?

Αναρωτιεμαι πως ξεκινάει ο προγραμματισμός μιας ομάδας? Θεωρώ τα τηλέφωνα δεν θα σταματάνε να χτυπανε, νομίζω ότι ένας προπονητής το καλοκαίρι θα έχει επίσης εξίσου πάρα πολύ δουλειά. Τα έχουμε αναλύσει άπειρες φορές τι χρειάζεται η ομάδα μας από ενίσχυση τι μπορεί να δώσει από το υπάρχον υλικό και πάμε να δούμε τι ακούσαμε αυτή την εβδομάδα

Από τις μεταγραφές ελεύθερων παικτών το ένα πουλάκι πέταξε, ο Harry όχι ο Πότερ αλλά ο Wilson με 36 συμμετοχές στην Premier League με 10 γκολ και 7 ασίστ προτίμησε την Leeds εδώ που τα λέμε βέβαια δεν είχαμε ακούσει ότι είχε πρόταση από την ομάδα μας οπότε ίσως δεν χάσαμε κατι. Η ομάδα μας στα εξτρέμ με δεδομένο ότι η μεταγραφή του Grealish θεωρείται σίγουρη δεν έχουμε πρόβλημα καθώς έχουμε ήδη 5 χωρίς φυσικά της Αλχημείες του David Moyes. Διαβάσαμε ένα ενδιαφέρον της Hull City για τον Tim Iroegbunam που όπως έχω προαναφέρει λίγη το συμβολαιο του του χρόνου το καλοκαίρι. Είχε αγοραστεί από την Aston Villa κοντά στα 9 εκ, οπότε αν φυσικά ισχύει το ποσό που ακούστηκε 20 δεν μπορούμε να μην το σκεφτούμε. Ενδιαφέρον σίγουρα υπάρχει από την West Ham για τον Dwight McNeil εδώ βέβαια τα πράγματα δυδκολεύουν καθώς δεν ξέρω αν ο Dwight ενδιαφέρεται να παίξει στην Championship. Εδώ λοιπόν σε αυτήν την εξίσωση με 2 αγνώστους (όχι και τόσο αγνωστους ) μπαίνει και το δικό μας ενδιαφέρον για τον Bowen. Αν γίνει κάτι το πιο πιθανό είναι ανταλλαγή που θα θέλει σίγουρα και ένα αρκετά μεγάλο πόσό. Η ενίσχυση της Tottenham πηγαίνει πολύ γρήγορα και η πιθανή αγορά του Tonali από την Newcastle, μας έφερε το ενδιαφέρον της Newcastle για τον James Garner. Αρχικά αφού θέλουμε και εμείς παίκτη στο κέντρο γιατί δεν δίνουμε και εμείς 100εκ να πάρουμε τον έτοιμο Tonali? Έχουμε αναφέρει ότι το ρόστερ μας δεν θέλει τεράστιες αλλαγές, με 3-4 καλούς παίκτες φτιάχνεις ρόστερ δυνατό. Το ενδιαφέρον της Newcastle δεν μας αγγίζει γιατί ο παίκτης μας δεν πωλείται ούτε με τα μεγάλα ποσά που ακούστηκαν. Επειδή ο Gana Gueye δεν θα συνεχίσει στην ομάδα μας ακούστηκε το όνομα του πάρα πολύ καλού συμπατριώτη του μπορείς να τον πεις και παικταρά  που έχουν το ίδιο επίθετο Pape Gueye. Ανήκει στην Villiareal από όπου έχουμε πάρει ακόμη τον Barry. Είναι διεθνείς και στο πρόσφατο παιχνίδι στο παγκόσμιο κύπελλο χθες στο 5-0 απέναντι στο Ιρακ έβαλε 2 γκολ και έδωσε μία ασίστ. Αγοράστηκε το 2024 καλοκαίρι από την Marseille αγωνίστηκε την χρονιά που μας πέρασε 30 φορές έβαλε 5 γκολ και έδωσε 5 ασίστ. Τωρα δεν ξέρω πόσο ισχύει και αν ο παίκτης στα 27 και 1,90 ύψος θέλει να αφήσει το Champions League για να έρθει σε εμάς. Θέλει επίσης κοντά στα 50-55 εκ για να τον αγοράσεις επίσης με φοβίζει ότι είναι 27 χρονών και έχει αλλάξει 3 ομάδες ήδη  οπότε δεν κάθεται πολύ καιρό σε μια ομάδα. Σε άλλα νέα  μικρός 23 Hickey από την Middlesbrough είναι ακόμη σε συζητήσεις και με δεδομένο ότι η ομάδα μας δεν θα έχει Gueye χρειαζόμαστε 2 παίκτες στη θέση του κεντρικού χαφ.

 

Κάτι αλλό αξιοσημείωτο δεν υπάρχει φίλοι μου Εβερτοναίοι είμαστε στο περίμενε είμαι σίγουρος ότι ο Freidkin δεν θα κρεμάσει τον προπονητή του και θα ενισχυθούμε σύντομα. Επίσης να αναφέρω ότι οι καλές μεταγραφές γίνονται τώρα όχι τέλη αυγούστου να παίρνεις ότι περισσεψε. Προσπαθούμε να σας κρατάμε ενήμερους για το τι συμβαίνει γύρω από το κλαμπ στην σελίδα μας και μέχρι τότε φίλοι μου μην ξεχνάτε….

Kopites are Gobshites Up the Toffees.

Αφήστε ένα σχόλιο