ΤΟΤΕΝΑΜ-ΕΒΕΡΤΟΝ(πριν το παιχνιδι)

Κυριακή 24 Μαϊου 2026

38η Αγωνιστική Premier League

Ώρα Ελλάδος 18:00

Ώρα Αγγλίας 16:00

Ref: Mickael Oliver

Tottenham Hotspur Stadium

Ότι αρχίζει ωραίο τελειώνει με πόνο, κομματάρα σε όλα τα σχέδια της ζωής.  Κάθε χρόνο ξεκινάει κάτι καινούργιο με βλέψεις και όνειρα και καταλήγει στο δεν πειράζει μωρέ του χρόνου θα πάμε καλύτερα. Έτσι λοιπόν Κυριακή απόγευμα η 17η Tottenham με 38 βαθμούς θα φιλοξενήσει την Εβερτον που βρίσκεται στην 12η θέση με 49. Αδιάφορο παιχνίδι για την Έβερτον για δύο αποτελέσματα παίζουν τα ”Σπιρούνια”.

Περίεργη χρονιά για την Tottenham. Ξεκίνησε με φιλοδοξίες και σχέδια για το μέλλον αλλά ο πρόεδρος κατάφερε να αλλάξει 3 προπονητές μέσα σε μία χρονιά. Πάρα πολύ καλές μεταγραφές παίκτες με μεγάλο όνομα και καριέρα αλλά δεν έγινε η δουλειά, ξόδεψε αρκετά χρήματα αλλά η χημεία στα αποδυτήρια δεν βρέθηκε ποτέ και κατέληξε ομάδα ”τσίρκο” έχοντας βέβαια αλλαγές προπονητών και πολλούς τραυματισμούς. Είχε πει πολλά ο Antonio Conte όταν ήταν προπονητής της ομάδας για τα αποδυτήρια και δίκιο είχε. Μπορεί να το είπε και ο Μουρίνιο δεν θυμάμαι ακριβώς. Έρχεται από ήττα με την Chelsea στο ντέρμπι του Λονδίνου και πλέον βρίσκεται με την πλάτη στον τοίχο. Την βολεύει βέβαια και η ισοπαλία εκτός αν η West Ham κερδίσει με 10-0.  Αν έπαιζε σε άλλο πρωτάθλημα οι παίκτες θα είχαν πολύ τρέξιμο μετά από κάθε παιχνίδι. O De Zerbi έχει και αρκετές απουσίες. Xavi Simons,Romero,Djed Spence,Ben Davies, Kudus, Kulusevski με τους τελευταίους να είναι απόντες εδώ και πάρα πολύ καιρό. Νομίζω ο Kulusevski όλη την χρονιά είναι εκτός όπως και ο Kudus. Ο Roberto παίζει το τελευταίο του χαρτί για να έχει ομάδα του χρόνου. Θέλει νίκη ή ισοπαλία ξαναλέω και όλα θα τελειώσουν με την προυπόθεση ότι θα νικήσει η West Ham εντός την Leeds.

Σε εμάς τα πραγματα τελέιωσαν για φέτος. Ο κόσμος βέβαια θέλει νίκη να πέσει κατηγορία η Tottenham αλλά δυστυχώς στερέψαμε από ενέργεια ή έτσι πιστεύω ότι έγινε.Τα τελευταία 5 παιχνίδια η ομάδα δεν κατάφερε να πάρει κάτι παραπάνω από δύο βαθμούς. Ο Moyes δήλωσε με θράσος ότι οι παίκτες είναι κουρασμένοι και κάθε φορά ο ίδιος πάει να βγάλει χρονιά με 17 παίκτες. Θα γράψουμε περισσότερα για τον Moyes και τους παίκτες σε λίγες μέρες να τελειώσει αυτή η χρονιά μια Αποτυχημένη χρονιά σίγουρα. Αύριο έχει τις 3 απουσίες τις γνωστές. Από το πέρασμα του στην West Ham και τον πρώτο του τίτλο ως προπονητής νομίζω θα διεκδικήσουμε την Νίκη για να σώσει την πρώην του ομάδα. Δεν νομίζω ότι η ομάδα με τέτοιο ντεφορμάρισμα μπορεί να κερδίσει τον οποιοδήποτε αντίπαλο βέβαια. Πόσο μάλλον και με την Tottenham να παίζει για δύο αποτελέσματα.

Καλή θέαση σε όποιον έχει την διάθεση να το παρακολουθήσει. Μια όμορφη Κυριακή σας εύχομαι.

Η Συνέντευξη τύπου του Moyes.

 

 

 

Match Preview Toffee TV.

 

 

 

Starting XI Show Toffee Tv.

Αφήστε ένα σχόλιο